Internetový obchod společnosti Autospol umožňuje pohodlné nákupy až do domu či firmy širokému spektru zákazníků. Výhodně nakoupit náhradní díly a příslušenství zde mohou soukromé osoby, firmy i státní organizace. Výhodou nákupu přes Internet je nejen sleva na zboží (oproti běžným koncovým cenám na prodejně), ale také pohodlný výběr a nákup z klidu domova či kanceláře. Zboží je možné doručit přepravní službou, poštou nebo rezervace zboží přes internet a následný osobní odběr na prodejně.
Proč nakupovat v internetovém obchodě Autospol?
Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:
Dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, uděluje kupující prodávajícímu a jejím pověřeným osobám svůj výslovný souhlas se zpracováním poskytnutých kontaktních údajů pro marketingové účely prodávajícího,tj.nabízení výrobkůa služeb, včetně zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle platného zákona č.480/2004 Sb.,o některých službách informační společnosti, v platném znění, a to do odvolání.
Souhlas se zpracováním kontaktních údajů a souhlas se zasíláním obchodních sdělení není podmínkou uzavření rámcové kupní smlouvy.
Kupující má právo svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat a to písemně na adresu prodávajícího nebo formou sdělení na emailovou adresu prodávajícího.Odvolání souhlasu je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu.
Odvolání souhlasu se zasíláním obchodních sdělení nemá vliv na platnost uzavřené rámcové smlouvy.
Způsoby dopravy zboží:
Způsoby úhrady:
Cena dopravy:
Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:
V našem on-line obchodě je pro Vás připravena široká nabídka produktů mnoha výrobců, které jsou roztříděny do kategorií. Strom kategorií je zobrazen v levé části. Výběrem kategorie se zobrazí seznam produtků, které odpovídají výběru.
Kliknutím na obrázek s náhledem či název produktu se zobrazí detail produktu. Zde jsou uvedeny informace o vybraném produktu výrobce, technické specifikace výrobku, ...
Způsob vyřizování reklamace je uveden zde
V případě, že jste rozhodnuti koupit vybraný výrobek, postupujte následovně:
• zapište požadovaný počet kusů výrobku zde:
• Zadaný počet kusů je třeba přidat do nákupního košíku:
• Zobrazí se tabulka
Tímto byl zadaný počet kusů vložen do košíku. Obsah košíku se zobrazí odkazem 'Ukázat košík' na hlavní stránce.
Pozn.: zboží lze z košíku kdykoliv odebrat, odstranění všech položek z košíku lze provést odkazem 'Vyprázdnit košík' na hlavní stránce.
Postup pro uplatnění reklamace:
Zboží můžete reklamovat osobně na reklamačním oddělení naší firmy, nebo jej do reklamace zašlete poštou či přepravní službou na tuto adresu:
Autospol
Reklamační oddělení
Nasavrky 293
53825 Nasavrky
K reklamovanému výrobku přiložte průvodní dopis s podrobným popisem závady, kopii nákupního dokladu a Vaše kontaktní údaje. Vyřízená reklamace bude zaslána na Vámi požadovanou adresu.